sestdiena, 2012. gada 9. jūnijs

Interpretation / Interpretācija

Apzināti nerakstīju Reprodukcija. Ai, nē, es neesmu kopētāja, laikam jau par slinku nospiest 1pret1. Es to sauktu par Interpretācija par tādu un tādu darbu.
Kā es izvēlos gleznas, ko kopēt? Es to sauktu par mācīšanos gleznot triepienos, gleznot spilgtās krāsās, gleznot niansēti. Es iztēlojos, it kā es būtu kopā ar dižo mākslnieku, un viņš pats mani mācītu. Tad rezultātā es esmu iemācījusies kādu paņēmienu, kā gleznot. Un galu galā tāpat sanāk mans interpretējums.

Reprodukcija. Vinsents van Gogs "Mājas"
Akrils / Audekls uz kartona / 24x30cm


Reprodukcija. Vasilijs Kandinskis "Skats uz Murnau"
Akrils / Audekls uz kartona / 18x24cm

Reprodukcija. Fragments no Kloda Monē "Dāma dārzā"
Akrils / Audekls uz kartona / 18x24cm



1 komentārs: